متن پیشنهادی: نشانی وب‌سایت ما: https://shayasupply.com.

اطلاع ثبت سفارشات

بنیان آروین شایا، در حال حاضر کلیه سفارشات مشتریان را به صورت تلفنی پاسخگو میباشد. برای ثبت سفارش لازم است اطلاعات خود را به صورت دقیق اعلام کنید و همچنین در صورت اعلام ازاطلاعات نادرست سفارشات شما ثبت نخواهد شد. سفارشات شما براساس نیاز شما ثبت خواهد شد و در صورت تغییر میتوانید با برقراری تماس با مسئولان فروش ما درخواست خود را تغییر دهید.مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و بنیان آروین شایا تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

نظرات و پیشنهادها

بنیان آروین شایا ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، بنیان آروین شایا می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

حفظ و نگهداری رمز ورود بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. بنیان آروین شایا هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

در صورت وجود هرگونه سوال٬ لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

66795177- 021 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته)

 تهران، بازار شادآباد، میدان جانبازان، مجتمع تجاری پاییزان، بلوک 3 طبقه فوقانی برج اطلاعات آهن، پلاک 91 ​